Lurer du på hvordan du bruker smarttelefonen? Ring 22 600 700 så hjelper vi deg.
Publisert 8. Feb 2021, kl. 20:00
Sist redigert 8. Feb 2021, kl. 20:00
Har du spørsmål i forbindelse bruk av nettbrett eller smarttelefon? I så fall kan du ringe Pensjonistforbundets nye hjelpetelefon for digitale spørsmål. En telefontjeneste vi rett og slett kaller Smarttelefonen.
Tjenesten er gratis og starter opp tirsdag 9. juni 2020, og den er åpen gjennom hele sommeren.
Nummeret til Smarttelefonen er 22 600 700
Smarttelefonen har åpningstid:
· Tirsdag fra klokken 09.00 til 12.00
· Onsdag fra klokken 09.00 til 12.00
· Torsdag fra klokken 09.00 til 12.00
Vi har valgt å fokusere på nettbrett og smarttelefon, ikke pc.
Full anonymitet
Alle som ringer denne tjenesten er garantert anonymitet, og rådgiverne har taushetsplikt.
For at Pensjonistforbundet skal kunne levere en best mulig tjeneneste og finne ut om Smarttelefonen er nyttig, ønsker vi på enkelt vis å loggføre:
- antall innringere
- type spørsmål
- om vi klarte å gi et tilfredsstillende svar over telefon
Denne enkle loggføringen skal både brukes til å utvikle telefontjenesten faglig, men også si noe om hvor mange rådgivere vi bør ha på plass i de aktuelle åpningstidene.
Vær oppmerksom på at vi ikke besvarer spørsmål angående digitale banktjenester.